Helpdesk

Web panel navigate_next Documenten

In het gedeelte ‘documenten’ kunt u allerlei documenten uploaden die zichtbaar worden in de app. Ook kunt u documenten alleen inzichtelijk maken voor het bestuur, zodat leden deze niet te zien krijgen.

Document uploaden

  • Klik in het menu aan de linkerkant op ‘Documenten’
  • Klik op ‘Document toevoegen’ rechtsboven
  • U ziet een pop-up verschijnen. Voeg het document toe door op ‘een bijlage uploaden’ te klikken.
  • Geef het document een titel
  • Wijs een categorie aan
  • Geef aan voor wie het document zichtbaar moet zijn
  • Klik op ‘verzenden’
  • Het document komt nu in het overzicht te staan
  • Alle leden ontvangen een push notificatie
  • U kunt het zoekvenster gebruiken om te zoeken naar een document

Document bewerken/verwijderen

  • Zoek het gewenste document en klik op het ‘potloodje’ om te bewerken
  • Klik op het ‘prullenbak’ icoontje om het document te verwijderen. Let op: bij het verwijderen gaan de documenten permanent verloren.