Helpdesk

Web panel navigate_next Kalender

Kalender

De kalender is handig om bestuursleden en leden op de hoogte te brengen en houden van evenementen en gebeurtenissen zoals algemene ledenvergaderingen, gepland onderhoud, borrels, bijeenkomsten en meer.

Evenement aanmaken/wijzigen

  • Klik in het menu aan de linkerkant op ‘Kalender’
  • Klik op een datum
  • U ziet een pop-up verschijnen. Indien er nog niets is gecreëerd kunt u gemakkelijk een evenement toevoegen. Heeft u een evenement aangemaakt, dan kunt u deze hier wijzigen.
  • Vul alle details zoals gewenst in bij stap 1
  • Bij stap 2 kunt u aangeven wie dit evenement kunnen inzien. U kunt er voor kiezen om dit alleen inzichtelijk te maken voor de bestuurders, zodat de leden dit niet kunnen zien.
  • Geef aan of u wilt dat de gekozen groep hier een push notificatie ontvangt en er een bericht op het prikbord wordt geplaatst
  • Als laatste stap kunt u aangeven of u wil dat er een ‘deelname’ knop wordt toegevoegd. Dit is optioneel en laat een knop zien aan de ontvangers waarbij zij kunnen aangeven of zij deelnemen aan het evenement.