Helpdesk

Web panel navigate_next Prikbord

Prikbord

Het prikbord is een handige functie om berichten te plaatsen. Deze berichten kunnen door het bestuur en leden geplaatst worden. Het is vergelijkbaar met de tijdslijn van social media kanalen zoals Facebook. Wanneer een bericht geplaatst wordt, ontvangen alle gebruikers een push notificatie op hun smartphone. Gebruikers die deze optie hebben uitgeschakeld ontvangen geen melding.

Bericht aanmaken/wijzigen

  • Klik in het menu aan de linkerkant op ‘Prikbord’
  • Klik op ‘Nieuw bericht’ rechtsboven
  • U ziet een pop-up verschijnen. Maak hier een bericht aan en voeg indien u wenst een bijlage toe door op ‘een bijlage uploaden’ te klikken onderaan. Klik op ‘toevoegen’
  • Uw bericht is nu geplaatst
  • Om een bericht te wijzigen klikt u op het bericht. Er opent een nieuwe pagina.
  • Op de nieuwe pagina klikt u op ‘bewerk’. Er opent een pop-up. Volg de stappen hierboven om de wijzigingen toe te voegen en op te slaan.

Opmerking plaatsen en liken

  • Klik op een bericht in het overzicht. Er opent een nieuwe pagina.
  • Op de nieuwe pagina ziet u het bericht. U kunt hier een opmerking plaatsen onder het bericht
  • Om het bericht te ‘liken’ klikt u op ‘like’ onder het bericht

Bericht verwijderen

  • Klik op een bericht in het overzicht. Er opent een nieuwe pagina.
  • Op de nieuwe pagina ziet u het bericht. U kunt het bericht verwijderen door op ‘verwijderen’ rechtsboven te klikken