Documenten
Binnen de sectie 'Documenten' heeft u de mogelijkheid om diverse documenten te uploaden, die vervolgens zichtbaar zijn in de applicatie. Het is tevens mogelijk om bepaalde documenten uitsluitend toegankelijk te maken voor het bestuur, of eigenaren waardoor leden zonder functie en/of huurders deze niet kunnen inzien.
Let op: documenten kunnen alleen via het webportaal worden geüpload door bestuursleden.
Document uploaden
- Klik in het menu aan de linkerkant op 'Documenten'
- Klik op 'Map toevoegen' indien u een nieuwe map wilt aanmaken. U ziet een pop-up verschijnen. Geef een mapnaam op en geef aan voor welke leden de map zichtbaar mag zijn. Klik op 'Opslaan'. De map is nu aangemaakt. U kunt ongelimiteerd mappen en submappen aanmaken. Submappen maakt u aan door een map te selecteren en vervolgens op 'Map toevoegen' te klikken en de bovenstaande stappen te volgen.
- Klik op 'Bestanden uploaden' om een bestand aan een map toe te voegen. Activeer de toggle bij de 'Stuur notificatie' sectie indien u leden op de hoogte wilt brengen met een push notificatie. Klik op 'Opslaan'. Het bestand is nu toegevoegd aan de map.
- U kunt het zoekvenster gebruiken om te zoeken naar een document
Document downloaden
- Zoek het gewenste document. Ga er met uw muis op staan en klik op het icoontje met het 'pijltje naar beneden' om het bestand te downloaden
Document bewerken/verwijderen
- Zoek het gewenste document en klik op het potlood icoontje om te de bestandsnaam te bewerken
-
Klik op het prullenbak icoontje om het document te verwijderen
Let op: bij het verwijderen gaat het bestand permanent verloren.