Helpcentrum

Verzoeken

Bij 'Verzoeken' ziet u een overzicht van alle gemelde verzoeken zoals bijvoorbeeld een reparatieverzoek. Een verzoek kan alleen via de mobiele app aangemaakt worden door leden en bestuurders, zie deze pagina met het kopje 'Nieuw verzoek' voor instructies. Alleen reparatieverzoeken zijn openbaar en voor alle leden in te zien. De rest van de verzoeken zijn enkel in te zien door bestuurders en het lid dat het verzoek heeft aangemaakt. In het webportaal en de mobiele applicatie kan een verzoek beheerd worden door bestuursleden door bijvoorbeeld statussen te wijzigen. Deze functie wordt continu uitgebreid.

Verzoeken beheren

  • Klik in het menu aan de linkerkant op 'Verzoeken'
  • U kunt filteren op categorie, datum en status
  • Klik op een verzoek. Een nieuwe pagina opent
  • U kunt op deze pagina de status bekijken, opmerkingen plaatsen en bekijken, liken, verwijderen en de status wijzigen
  • Om de verzoeken te exporteren klikt u op de 'Export in Excel' rechtsbovenaan de pagina

Requests settings

Board members have the option to customize the request categories. There is a set of preset categories that can be enabled or disabled. When disabled, users will not see these categories in the mobile app when submitting a request.

How to add categories?

  • Go to 'Requests'
  • Click on the 'Settings' button
  • Board members can add new categories by clicking the 'Add' button.
  • A popup will display, giving you the option to select between a form type or an informational text box. The form will guide users through a series of steps to provide specific information such as a title and description. Alternatively, if the 'Information' type is chosen, board members can input text that is purely informational, visible for users to read and nothing else.
  • Choose who can view one of the selected categories and then click 'Send' to finalize.

How to add subcategories?

  • Go to 'Requests'
  • Click on the 'Settings' button
  • Click on one of the main categories
  • Click on the 'Subcategory' button
  • A popup will display, giving you the option to select between a form type or an informational text box. The form will guide users through a series of steps to provide specific information such as a title and description. Alternatively, if the 'Information' type is chosen, board members can input text that is purely informational, visible for users to read and nothing else.
  • Choose who can view one of the selected categories and then click 'Send' to finalize.

Editing and deleting categories

  • Go to 'Requests'
  • Click on the 'Settings' button
  • Click on the three dots next to a main category and select 'Delete' or 'Edit' and follow the steps

Appartement gebruikt cookies voor analyse, het goed functioneren en persoonlijker maken van de website. Ook worden cookies ingezet om buiten app-artement.nl relevante advertenties te kunnen tonen. Door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies.