Over Appartement

Alles onder één dak

Appartement is ontstaan vanuit een behoefte
Voornamelijk door frustratie vanwege:
stress
Slechte bereikbaarheid
Slechte bereikbaarheid van bestuurders
stress
Slechte vindbaarheid
Slechte vindbaarheid van documenten zoals de huishoudelijke reglementen
stress
Omslachtig met verzoeken
Doorgeven van (reparatie)verzoeken omslachtig

Appartement is de enige partij op de Nederlandse markt , die software speciaal heeft ontwikkeld voor bestuurders, beheerders en leden van een VvE. De App voor iOS en Android smartphones en tablets, verbindt het bestuur met de bewoners van een VvE.

De functies voor VvE leden
Leden van een VvE kunnen gebruik maken van de App met o.a. de volgende functies:
check_circle
Documenten inzien
check_circle
Prikbord
check_circle
Ontvangen van Pushberichten
check_circle
Kalender
check_circle
Chat
check_circle
Reparatieverzoeken indienen
De functies voor VvE bestuurders en beheerders
Bestuurders en beheerders van een VvE beschikken over de app en de Admin portal met o.a. de volgende functies:
check_circle
Pushberichten versturen
check_circle
Documentenbeheer
check_circle
Prikbordbeheer
check_circle
Chat
check_circle
Kalenderbeheer
check_circle
Reparatieverzoekbeheer

VvE’s zijn digitaal gezien vrij conservatief waardoor er veel ruimte is voor innovatie. Daar wil Appartement verandering in brengen. Het doel van de app is om VvE’s efficiënter te laten opereren. Deze app is de ideale manier voor een VvE om zich op een toekomstgerichte wijze te onderscheiden.

Lees meer

Leden en bestuurders kunnen elkaar direct en gemakkelijk bereiken. Reparatieverzoeken komen bij de juiste personen terecht. Alle belangrijke documenten kunnen binnen een paar tellen worden ingezien. En dit is slechts een kleine greep van mogelijkheden. Kortom, korte lijnen, alle informatie op één plek en altijd binnen handbereik. Dit op een wijze die bij deze tijd past met meer wooncomfort als streven.

Inklappen
Waarom Appartement?
Korte lijnen tussen VvE’s en leden
Gratis te downloaden voor bewoners
Niet meer ouderwets beheren en communiceren
Verhoogt de veiligheid van de gemeenschap
Vermindert frustratie voor alle partijen
Beter voor het klimaat door minder te printen
Resultaten

90%

Vermindering van dubbele meldingen bij storingen/reparatieverzoeken

70%

Minder vragen over het contacteren van de juiste personen

40%

Minder ongelezen mails

39%

Meer opkomst bij algemene ledenvergaderingen


Deze informatie is verzameld middels c.a. 20 interviews van VvE bestuurders